Общината във Враца търси служители за Инспектората

Общината във Враца търси служители за Инспектората Община Враца обяви подбор за трима служители на длъжността "инспектор" в звено "Инспекторат". Ангажиментът на инспекторите са свързани с извършване на контрол по изпълнение на общински наредби, осъществяване на координация между звената, извършващи контролни функции на територията на община Враца и извършване на проверки по сигнали и жалби на граждани. В задачите им е и проверяване на сигнали за нарушения и изготвяне на доклад за резултатите, като ще трябва да връчват заповеди, уведомления, писма и други документи на виновните лица.
Работата е на график, а индивидуалната основна заплата за длъжността е в размер до 1 390 лв.
Изискванията към кандидатите са да имат средно образование и да притежават свидетелство за управление на моторно превозно средство.
Конкурсът ще се проведе с проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания и интервю.
Документите се подават в сградата на Информационния център на общинската управа.
15.10.2024, 14:51 часа
476 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha