След публикация в BulNews.bg: Лидл официално се извини за некачествената мини франзела в Монтана
Вчера информационна агенция BulNews.bg публикува материал за проблем с мини франзела, закупена от магазин Лидл в Монтана. В редакцията на медията ни пристигна официално писмо, в което от популярната верига поднасят своите извинения на своя клиент. Публикуваме позицията на Лидл, подписана от Невена Драгостинова, ръководител „Връзки с обществеността“ в компанията:
"По повод публикация в BulNews.bg в рубриката „Ти, репортерът“ относно бяла мини-франзела, закупена от магазин на Лидл България в Монтана бих искала да Ви съобщя следното:
На първо място благодарим на нашия клиент, подал сигнал през вашата медия. Ценим високо обратната връзка от нашите клиенти. Отнасяме се сериозно към всеки един сигнал и предприемаме мерки за разрешаването му.
След получаването на този сигнал започнахме проверка с цел да установим как е възникнала тази ситуация. Незабавно поискахме становище от доставчика, произвел франзелата. Доставчикът е установил, че преди производството на тази партида от бяла мини-франзела на същата линия е произведена партида от пълнозърнеста мини-франзела. За съжаление тесто от пълнозърнестата франзела е попаднало в партидата бяла мини-франзела. Направената проверка показва, че засегнатият продукт категорично не е опасен за здравето. Ще бъдат взети необходимите мерки, за да се предотвратят подобни случаи в бъдеще.
Бихме искали да се извиним на нашия клиент за неудобството и още веднъж да му благодарим".
С уважение:
Невена Драгостинова, Ръководител "Връзки с обществеността"
Лидл България
02.09.2017, 12:12 часа
4941
1