Община Враца си търси главен експерт, вижте какви са условията
Община Враца обяви конкурс за главен експерт, научи агенция BulNews.
Вакантната позиция е в дирекция "Финансово-счетоводна дейност". Бъдещият служител участва в методическата и техническата разработка на средносрочната бюджетна прогноза за местните дейности и бюджета на общината и тяхната актуализация, съгласно бюджетната процедура на общината. Той трябва да разработва и систематизира информация, проекти на документи, планове, становища, справки, и разпределения, произтичащи от дейностите по съставянето, изпълнението и отчитането на общинския бюджет и сметките за средствата от ЕС.
Изискваната минимална степен на завършено образование е бакалавър в областта на стопанските науки, като са необходими и поне 2 години професионален опит. Кандидатите трябва да имат познания в областта на местното самоуправление и да Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в стая № 16 на Община Враца.
Минималният размер на основната заплата, определена за длъжността, е 933 лв, като сумата се определя съгласно Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и вътрешните правила за заплатите на служителите в Общинска администрация Враца, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на кандидата.
Подборът ще се проведе на няколко етапа – по документи, тест и интервю, а крайният срок за кандидатстване е 24 април.
11.04.2024, 11:52 часа
2626
1