Ето кои са най-гледаните българи в YouTube

Ето кои са най-гледаните българи в YouTube Слави Клашъра е най-гледаният българин в Ютуб за 2024 г. Клипчетата му с конспиративни теории са въртяни почти 600 млн. пъти. Това показва справка в класацията на "Форбс" за изминалата 2024 г. На второ място е "Светът на Ванката". Този канал държи и първата позиция за средно гледания на клип с почти 900 хил. 

1. The Clashers 
Абонати: 1.5 млн. Общо гледания: 519.1 млн. Средно гледания на клип: 345 хил.

Слави Панайотов продължава да е безспорният цар на YouTube. Слави Клашъра, както е по-известен сред феновете си, умело разви The Clashers в машина за съдържание основно за деца. Клипчетата му с любопитни факти, паранормални явления и конспиративни теории са гледани досега почти 600 млн. пъти. 

2. Светът на Ванката
Абонати: 1.04 млн. Общо гледания: 568.6 млн. Средно гледания на клип: 898 хил.

“Светът на Ванката” е каналът с най-много гледания средно на клип в тази класация: почти 900 хил., което говори за лоялност на аудиторията. Димитър Кирязов превърна своя герой Ванката в един от най-разпознаваемите персонажи в интернет. Толкова разпознаваем, че от него се пръкнаха два пълнометражни филма, а през декември 2024 г. излезе и трети: “Почивката”. За разлика от предишните два, този е финансиран лично от Кирязов: по думите му, с около 180 хил. лв. Той твърди още, че само за първата седмица на екран са продадени над 35 хил. билета за филма.

3. Айде БГ
Абонати: 872 хил. Общо гледания: 378.7 млн. Средно гледания на клип: 364 хил.

Християна Пенева и Ивайло Драгиев са позиционирали канала си “Айде БГ” в безопасната зона на семейно съдържание, което се харесва и на децата, и на техните родители. “Безопасна”, защото това ги прави атрактивни за по-широк кръг рекламодатели. Християна и Ивайло използват успешната формула за клипове с класации, която почти винаги привлича интерес (дори Forbes е най-известен именно с класациите си!). Добавете към това забавни клипове с предизвикателства, както и влогове, които разказват за живота им като семейство, и имате онлайн медиен продукт, подходящ за много различни бизнеси: от ресторанти до автопроизводители.

4. Andy Studio 
Абонати: 852 хил. Общо гледания: 471.3 млн. Средно гледания на клип: 766 хил.

Андрей Божков (кръстникът на канала) и по-големият му брат Даниел безспорно имат усет да комерсиализират всяко съдържание, което произведат. Видеата им са цветни, забавни, обикновено шумни и често държат младежката им аудитория на пръсти. Следвайки максимата, че алгоритмите на YouTube обичат дълги видеа, двамата братя създават предимно клипчета с продължителност от около 30 мин. В тях разказват за различни приключения, предизвикателства и номера, които си разиграват един на друг. Аудиторията няма нищо против, точно обратното: всеки месец каналът Andy Studio генерира между 5 и 10 млн. нови гледания.

5. Цанов НАПРЕД и НАГОРЕ 
Абонати: 631 хил. Общо гледания: 102 млн. Средно гледания на клип: 507 хил.

Може да го обичате, може да го мразите, но няма как да заобиколите Станислав Цанов. Клипчетата му захапват различни злободневни теми и ги разкъсват с провокации на достъпен език, почти сигурно предизвиквайки емоционална реакция в младата аудитория. Цанов твърди, че се издържа изключително от дарения на абонатите ​си в Patreon. Той стартира YouTube канала си, след като трупа известен опит с гръмкото медийно съдържание в телевизия “Алфа”. Постоянството му и факт​ът, че умее да люшка аудиторията си между мечтите и страха, отреждат на Станислав Цанов над 100 млн. гледания в YouTube и петата позиция в настоящата класация.  
28.04.2025, 16:03 часа
236 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha