Пари и слава: Футболните милионери под 25

Милиони, милиони, милиони - това се върти в главата на всеки млад футболист от топ ниво. Не само в пари, а и последователи в социалните мрежи, като между двете отдавна има знак на равенство. Комерсиализацията на най-популярния спорт позволи дори на талантливите младежи, превърнали се в основни фигури в своите отбори, да се превърнат в мултимилионери, запленени от славата и парите. И ако при някои това не се отразява на играта, при други може да бъде проблем - историята определено помни подобни случаи.
Проблеми обаче няма в най-популярната онлайн платформа за
спортни залози у нас, популярна и като генерален спонсор на ЦСКА - тимът с най-много шампионски титли у нас. Там
футболът никога не спи, а разнообразието от събития е допълнено и от внушителен брой пазари към тях.
Ето някои от младите мултимилионери във футбола, балансиращи между представянето на по терените и растящите банкови сметки.
Джуд Белингам - звезда на Реал Мадрид и лице на Louis Vuitton
През лятото на 2023 г. Реал Мадрид плати 103 милиона евро на Борусия Дортмунд за Джуд Белингам (на снимката горе) - една от новите звезди на английския футбол. Халфът оправда напълно вложените за него средства, показвайки страхотна игра с белия екип и печелейки Шампионската лига още в първия си сезон.
Въпреки че е само на 21, Белингам вече печели значително не само от заплатата си в Реал Мадрид, която разбира се е солидна - над 20 милиона евро на сезон, но и от различни спонсорски договори с множество брандове от калибъра на Adidas и Louis Vuitton. Освен това, младият футболист вече е и бизнес насочен - той има дял в медийната компания Bello&Bello Ltd, където участват и родителите му Дениз и Марк.
Като плод на сътрудничеството си с Adidas, Джуд Белингам дори пусна собствена модна линия под шапката на немския гигант - JB Line. По този начин той тръгна по стъпките на други мегазвезди на спорта, навлезли в индустрията на спортната екипировка.
Алехандро Гарначо - много активен в Instagram
Аржентинският национал Алехандро Гарначо е един от големите таланти на Манчестър Юнайтед, а негов голям идол е Кристиано Роналдо. Крилото върви по стъпките на своя кумир, поне що се отнася до социалните мрежи, имайки предвид, че последователите му в Instagram вече надхвърлят 11 милиона души.
Гарначо е изключително активен в популярната социална мрежа, където съдържанието му варира между футболните му изяви и личния живот. А при последното има доста блясък, имайки предвид, че той обича да демонстрира високия си стандарт на живот и избора на дрехи от най-скъпите модни брандове.
Една от култовите снимки в Instagram-а на Гарначо е от церемонията за връчване на Златната топка, по време на която той бе облечен в страхотен костюм на Balenciaga. Снимката събра над 1.6 милиона харесвания, а брандът, разбира се, бе тагнат в описанието.
Винисиус Жуниор - сензация в TikTok
Всички знаят, че южноамериканските футболисти са не само магьосници на терена, но и обичащи да се забавляват и да прегръщат живота. А удачен пример за това е бразилската звезда на Реал Мадрид - Винисиус Жуниор, който е сред най-разпознаваемите футболни лица в социалната мрежа TikTok.
Причината? Вини има над 26 милиона последователи в платформата, а футболът дори не е най-важното в неговия профил. Напротив, асът на “кралския клуб” обожава да показва проблясъци от скъпия си лайфстайл, включващ колекция от кецове, внушителни бижута и модни находки от най-скъпите брандове на планетата, сред които Balenciaga и Louis Vuitton.
Естествено, важна част от профила на Винисиус са и рекламните кампании, в които той участва, сред които такава за американския гигант Pepsi. Изчислява се, че към момента състоянието на бразилеца надхвърля 55 милиона долара, което не е никак зле за играч, който все още дори няма 25 години.
Ламин Ямал - да си на 17 и да имаш 28 милиона последователи
Перлата на Барселона и испанския национален отбор Ламин Ямал е новата голяма звезда на световния футбол. На терена Ямал прави неща, които са силно нетипични за футболист на неговата възраст от 17 години. Към момента аурата му е толкова силна, че последователите му в Instagram нараснаха до внушителните 28 милиона.
Макар и все още да е сред играчите с най-ниска заплата в Барса, което ще се промени съвсем скоро, Ламин Ямал започва все повече да прегръща живота и неговите сладости. Наскоро той бе заснет като специален гост на събитие на Световната федерация по кеч, а освен това тийнейджърът вече е рекламно лице на Oppo - една от компаниите, произвеждащи смартфони.
Разбира се, европейският шампион с “Ла Роха” бързо бе “прилапан” и от един от големите брандове за спортна екипировка - Adidas, който подписа ексклузивен договор с нападателя на Барса.
Букмейкър №1 в България, познат и със своя отличителен червен цвят, напомня, че залозите са само за удоволствие и не трябва да се приемат като средство за бързо забогатяване.
11.04.2025, 10:36 часа
1726
0