О Б Я В Л Е Н И Е
Общинска администрация Козлодуй, ул.”Хр. Ботев” № 13, на основание, чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 502 от 18.11.2015 г. на Кмета на община Козлодуй
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
1. За длъжността: “Директор на дирекция” в дирекция "Устройство на територията и икономически дейности", в Специализирана администрация, в Общинска администрация определена за заемане по служебно правоотношение.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
• Длъжност, административна структура
Директор на дирекция
Дирекция "Устройство на територията и икономически дейности"
Общинска администрация Козлодуй
• Степен на завършено образование
Висше – Магистър
• Предпочитана специалност, по която е придобито образованието
Икономика, Архитектура, строителство и геодезия
• Години професионален опит: 4 години
• Минимален ранг: III младши
• Специфични изисквания за заемане на длъжността:
Кандидатите следва да отговарят на изисквания за заемане на длъжността, определени в чл.7 от Закона за държавния служител;
3. Начинът за провеждане на конкурса е:
- Защита на концепция за стратегическо управление
на тема: „Управление и организация на дейността на дирекция "Устройство на територията и икономически дейности" – формат А4 до 6 стандартни машинописни страници.
- Интервю
4. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от
кандидатите за участие в конкурса са:
Заявление за участие в конкурса – по образец
Към заявлението се прилагат:
1. декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е
осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от
свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
2. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
3. копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
4. други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
5. концепция за стратегическо управление
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
5. Документите трябва да бъдат представени в:
Област Враца, община Козлодуй, населено място гр.Козлодуй
Адрес: гр. Козлодуй, п.код 3320
ул. Христо Ботев” № 13
Център за информация и обслужване на гражданите-гише
“Деловодство, Лице за контакт - Маруся Мановска, тел.: 0973/85837
Краен срок за подаване на документите
03.12.2015 г.
Ден на публикуване:
20.11.2015 г.
6. Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на:
Информационното табло на централния вход на сградата на общинската администрация и на интернет страницата на общината.
7. Кратно описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи дейностите по устройство на територията , изграждане на жизнената среда, на архитектурното оформление на населените места , както и съхранението на архитектурните, историческите и културните паметници на територията на Община Козлодуй.
Разработва, обосновава и провежда политиката на общината в областта на териториално-селищното устройство, строителството, екологията, икономическото развитие, туризма и международни проекти и енергийна ефективност. Извършва проучвания, изготвя анализи и оценка на дейността.
8. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 420 - 1550 лв., съобразно квалификацията и професионалния опит.
Брой работни места, за които е обявен конкурса за тази длъжност: 1
МАРИНЕЛА НИКОЛОВА
Кмет на община Козлодуй